Реклама сайту, за допомогою найефективніших інструментів Google і Facebook.

Часто процес впливу реклами на свідомість споживачів прийнято зображати у вигляді воронки продажів. У верхній, найширшій частині воронки знаходиться Ваша цільова аудиторія, яка нічого не знає про Вас, Ваші товари або послуги і тому у неї немає в них усвідомленої потреби. Впливаючи за допомогою реклами на цю «холодну» для Вас аудиторію Ви поступово робите її більш «гарячою», такою щоб відбувалися потрібні дії на Вашому сайті. Для малого бізнесу, якому Raskrutka.kiev.ua допомагає робити рекламу - бажаними є конверсійні дії, націлені на продаж товарів і послуг. Чим більш «гарячим» є для Вас потенційний клієнт, тим більшу цінність він для Вас має, і, відповідно, тим більше варто витрачати грошей на рекламу, націлену на нього. Практично всю аудиторію в інтернеті можна охопити за допомогою рекламних інструментів Google або Facebook, тому далі ми розглянемо більш детально, як це робиться за допомогою двох цих найвідоміших сайтів.

Реклама сайту, за допомогою найефективніших інструментів Google і Facebook - Raskrutka.kiev.ua

Воронку продажів, якщо розглядати її від верхньої широкої до нижньої вузької частини, можна умовно поділити за етапами готовності потенційних клієнтів здійснити покупку:

Неусвідомлений потреба

Реклама сайту націлена на широку цільову аудиторію, з метою розповісти про себе, свій продукт або послугу. Найчастіше для цих цілей використовується Контекстно Медійна Мережа (КММ) Google або таргетована реклама в Facebook. Вартість кліка по такій рекламі (CPC), як правило, повинна бути якомога менше, процент кліків по рекламним оголошенням (CTR) повинен бути якомога вищим, крім того високими повинні бути поведінкові показники аудиторії, яка зайшла по рекламі.

Усвідомлена потреба

Реклама сайту, націлена на аудиторію, яка знаходиться в процесі пошуку. Для цієї мети найбільш підходить пошукова реклама в Google, а також нагадувальна реклама в Google і Facebook (ремаркетинг і ретаргетінг). Для реклами використовуються широкі пошукові запити з узагальненою назвою товару або послуги. На цьому етапі потенційний клієнт, як правило, ще не готовий купити, але може звернути увагу на Вашу пропозицію і запам'ятати Ваш сайт, що збільшує ймовірність замовлення саме у Вас в майбутньому.

Порівняння і покупки

Реклама сайту, націлена на аудиторію, яка вже готова купити і порівнює різні пропозиції. Для цієї мети також найбільш підходить пошукова реклама в Google, але націлена вже на більш вузькі пошукові запити, а також Товарна реклама в Google. На цьому етапі важливо, щоб Ваша пропозиція дійсно була найкращою. Наприклад, у Вас повинна бути краща ціна або кращий сервіс, а можливо у Вас є якісь інші бонуси, які дійсно важливі для Ваших потенційних клієнтів. Цей етап може закінчитися продажем, що залежить не тільки від реклами, але ще й від сайту і від того, хто приймає замовлення.

Повторні покупки і рекомендації

Реклама сайту, націлена на тих, хто вже зробив замовлення. На цьому етапі можна задіяти нагадувальну рекламу в Google і Facebook (ремаркетинг і ретаргетінг). Контакти відвідувачів сайту, які зробили замовлення, відомі, тому для малого бізнесу важливо самостійно взаємодіяти з клієнтами: написати на емейл, з проханням залишити відгук і рекомендацію, інформувати про акції на сайті і про нові надходження товарів, підтримувати зв'язок з клієнтом, за допомогою емейл розсилки, соц мереж і програми лояльності.

Агентство інтернет реклами Raskrutka.kiev.ua допоможе знайти Вам клієнтів в інтернеті і для цього виконає наступні роботи:

Розробка реклами сайту, яка дійсно працює.


Допомога в запуску реклами сайту, яка допоможе отримати нових клієнтів і прибуток в стислі терміни.


Здійснення тонких налаштувань, які в рази підвищать Ваш прибуток.


Ефективне управління інтернет рекламою Вашого сайту.


КРІМ РЕКЛАМИ САЙТУ НАМИ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ НАСТУПНІ РОБОТИ:

ЗАПИСАТИСЯ НА БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ