Кейс: реклама в Google магазина UFO.
Восени 2021 року до мене звернувся Валерій Остапенко, директор з продажу та маркетингу в UFO Ukraine. На той момент бренд турецьких інфрачервоних обігрівачів UFO вже добре зарекомендував себе в Україні та був відомий практично кожному. Деякі, напевно, ще навіть пам'ятають ті часи, коли ці обігрівачі рекламувала Ані Лорак. Продажі через дилерів йшли добре і постійно зростали, але продажі через офіційний інтернет магазин залишалися практично на тому ж рівні, при тому, що рекламний бюджет на інтернет рекламу виріс у рази. Було зрозуміло, що обсяг ринку виріс, а план продажів не виконувався, тому виникало питання у тому, що щось потрібно покращувати в інтернет рекламі.