Моя інтернет діяльність почалася в далекому 2001 році, коли я освоїв HTML (це мова для створення сторінок в інтернеті) і почав допомагати своєму старшому братові в створенні сайтів. В цьому ж році з'явилася наша спільна дизайн студія Арта, робота в якій дала мені базові знання з розробки структури і стилю сайту, а також знання про те, як сайт можна просувати в інтернеті. У той час інтернет в Україні тільки зароджувався, швидкість доступу була дуже низькою і багато хто користувався для підключення до інтернету модемом і телефонною лінією. Коли я підключався до інтернету, то телефонна лінія ставала зайнятою. Зателефонувати не міг ніхто не тільки в моїй квартирі, але ще й моя сусідка (у нас був спарений телефон). Ми твердо вірили в перспективи розвитку інтернету і продовжували створювати сайти (але сусідка дзвонила в наші двері досить часто).
Мій брат, Олексій Мась, вже в той час був відомий, завдяки Українській Банерній Мережі (https://www.banner.kiev.ua/), співвласником якої він був. Це була найбільша банерна мережа в Україні, через яку реклама у вигляді картинок банерів розміщувалася на тисячах українських сайтів. У 2002 році, коли я закінчив вчитися в КПІ, я влаштувався до брата на роботу. Працюючи в банерній мережі, я дізнався багато чого про те, як потрібно правильно налаштовувати рекламу (робити настройки по регіону, часу показу, вибирати потрібні тематики для відповідного сегмента аудиторії). У той час, беручи участь в розробці рекламних банерів, я зрозумів наскільки може бути важливий креатив, для залучення уваги в рекламі, а також те, що реклама повинна відповідати своїй цільовій аудиторії та містити у собі основну ідею, для позиціонування і виділення серед інших конкурентів.
У 2003 році я зареєструвався приватним підприємцем, створив сайт Raskrutka.kiev.ua і став займатися інтернет рекламою самостійно. Вже тоді, розміщуючи рекламу в пошуковій видачі популярного на той час порталу Meta.ua — я побачив величезну ефективність пошукової реклами. Вже в 2005 році я став розміщувати рекламу через Google, на який в даний момент, як відомо, припадає більша частина, як українського, так і світового ринку інтернет реклами. У теперешній час, використовуючи рекламні інструменти Google і Facebook — можна охопити практично всіх інтернет користувачів у світі.