Коли поставлені цілі, що відповідають Вашим можливостям, потрібно знайти оптимальні шляхи їх досягнення, з мінімальним опором (з мінімальними витратами і зусиллями) і з максимальним результатом. Розробляється стратегія просування в інтернеті, яка дозволяє сконцентрувати сили в потрібному напрямку, а не розпорошувати їх даремно. Результатом стратегії — є медіаплан, який розподіляє рекламний бюджет між відповідними інструментами, які будуть використовуватися для реклами. Крім рекламного бюджету, в медіаплані прописується також період реклами і прогнозований результат.
Перед складанням медіаплану проводиться аналіз бізнесу, який буде рекламуватися. Для цього використовується метод стратегічного планування — SWOT-аналіз (S — Strengths або сильні сторони, W — Weaknesses або слабкі сторони, O — Opportunities або можливості, T — Threats або загрози). Проводиться глибокий аналіз самого бізнесу і того, як він вже рекламувався, проводиться конкурентний аналіз. Аналізуючи лідерів ринку, можна зрозуміти, які інструменти реклами можна використовувати, які є сильні і слабкі сторони у Вас, в порівнянні з конкурентами.
Для того, щоб сконцентрувати свої сили в правильному напрямку — потрібно зробити акцент в рекламі на своїх сильних сторонах. Для цього потрібно знати, хто Ваша Цільова Аудиторія (ЦА), як для неї Ви хочете себе позиціонувати (що хочете їм запропонувати так, щоб відрізнятися від інших), а також що і як ми будемо повідомляти їй за допомогою рекламних інструментів. Тобто потрібно створити Унікальну Торговельну Пропозицію (УТП) для Вашої цільової аудиторії, яка буде максимально ефективно залучати до Вас клієнтів.